Jak to zrobić?

1)  Czy jest jakiś sposób, aby być systematycznym?

2)  Jak nauczyć się nieodwlekania wszystkiego na ostatnią chwilę?

3)  Jak wyzbyć się minimalizmu?

4) A jak lenistwa przewlekłego?

5) Czemu „Od jutra zabieram się do pracy” nigdy nie skutkuje?

Komentarze 2 to “Jak to zrobić?”

  1. Szczrze mówiąc chyba się nie da.
    Zawsze sobie te 5 punktów tu wymienionych obiecuje i na obietnicach sie zazwyczaj konczy ;P
    Ale mam jedno takie wielkie postanowienie – do matury naucze sie systematycznosci ;)
    xD Yhy jasne.
    Jest godzina 00.01 a ja dopiero zabieram sie za materiał na sprawdzian z TRYMESTRALNY z matmy, który pisze za jakieś 9-10 godzin :P To wystarczahaco duzo zeby przyswoic sobie materiał prawda? Przyswoic.. nie powtórzyc :P
    Buziaki!

  2. YoMaHa Says:

    HeJ

    Dasie. Poważnie! Przekonałem się o tym, jak pewnego dnia po prostu przestałem ogryzać paznokcie. We wtorek spałem sobie smacznie w gdańskim PSTMie na Wałowej – poranny pociąg miałem o 5:55 (kiblami do Katowic przez różne dzikie ostępy) i obudziłem się wyspany „sam z siebie” pięć minut przed dzwonkiem budzika. Szanując współlokatorów oczywiście wyłączyłem budzik zanim zdążył zadzwonić i zmyłem się, choć lało jak z cebra i kusiło mnie „przeczekać” i np. pojechać pośpiechem. Ale nie żałuję, ze pobawiłem się w mistera mokrego podkoszulka.

    Trzeba tylko chcieć – potem idze z górki. Przydaje się też motto, że konia do wodopoju to każdy przyprowadzić potrafi, jak go skłonisz, by popływał nieco na plecach możesz mówić, że coś osiągnąłeś. Nie zrażaj się niczym i ambitnie patrz w przyszłość, realizuj plany, o jakich innym się nie śniło, a za kilka lat zrobią oczy jak talerze widząc, do czego można dojść uzbrojonym w nieprzebrane pokłady ambicji.

    PZDR
    bm

Skomentuj

