Dzień Otwarty zajezdni Zawodzie – 2.06.2007


Miło znów było pospacerować po zawodziańskiej zajezdni. Tym razem w całkowitym spokoju. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy też się zjawili :)

komentarze 4 to “Dzień Otwarty zajezdni Zawodzie – 2.06.2007”

  1. Załapałem się na jedno zdjęcie w twojej galerii :)
    Oby więcej takich imprez, pozdrawiam również!

  2. MKM Shadow Says:

    Impreza jak najbardziej udana :) Pozdro!

  3. Zdjęcie #8 z myjki – właśnie wtedy nią jechałem, ale i tak wiele razy Cię widziałem jak focisz ;-) Pozdro…

  4. kasia2209 Says:

    na zdjęciu 105N z nauki jazdy jest mój chłopak ;P to już wiem kto tak ciężko tam robił zdjęcia :) moje też masz :)

Skomentuj

