Lewy Czerwcowy.

Czerwiec już ma się ku końcowi. Dzieci skończyły zajęcia w szkole. Studenci w pocie czoła docierają do końca pierwszej części sesji. Pora na podsumowanie? Czemu nie ;)
(Będzie wybiórczo i niedokładnie, niechronologicznie i nieskładnie)

Sporo się napracował w czerwcu mój aparat. Wyprodukował ~1,4Gb (!) różnego rodzaju zdjęć, filmów, dźwięków. Sporo… Fakt, że 95% nie nadaje się do niczego. I to nie jest jakaś przesadna skromność.
Byłaś u mnie. Tydzień. To prawie ćwierć miesiąca. Tak, tak i tak za mało. O wiele za mało. Ale nawet gdybyś była cały miesiąc i to by mi nie starczyło.
chalupki0.jpg
Udało się wybrać na jedną porządną wycieczkę rowerową Racibórz – Krzyżanowice – Šilheřovice (CZ) – Chałupki. Co prawda pogoda nie dopisała, wiało, Czesi mieli zamkniętą kuchnię, a park okazał się polem golfowym, ale było fajnie. Jakże mogło być inaczej?
chalupki.jpg
I Mikołów i Tychy i nawet Miasteczko Śląskie (GKW) i magiczna linia 38 w Bytomiu… Wszędzie było tak pięknie. I nawet w ZOO, przy małpkach ;)
malpka.jpg
Boże, jak to szybko zleciało. W takiej skali te moje dwa krótkie dni w stolicy to było jak mgnienie oka. Przynajmniej deszczowa pogoda nie zwiodła.
wawa.jpg
Świat zawęża się do dwóch osób. Ty i ja. Można, można się upić drugim człowiekiem. Poważnie. Te 1,7 km wieczorami wracałem tak, jak pod wpływem… Kocham ten stan. Kocham Ciebie.

Wiele rzeczy zaniedbałem. Lenistwo wielokrotnie wygrywało. Moje klęski na polu walki z nim były okrutne. Zawaliłem kilka spotkań, na które miałem się umówić, olałem obowiązki uczelniane, zapomniałem o tym o czym pamiętać powinienem… W większości przypadków uratowało mnie to, że głupi ma zawsze szczęście, a ja przecież mam więcej szczęscia niż rozumu. A reszta?
teczab.jpg
Tęcza na niebie. Już nie pada. Może reszta też się jakoś ułoży?

Jedna odpowiedź to “Lewy Czerwcowy.”

  1. Podoba mi się ten „frazeologizm” czy jak to nazwać – upić się kimś.
    O taak.. :) Ja też kocham ten stan… a on czasami uzależnia jak to z zasady upijanie ;) U mnie ostatni wpis jest własnie związany z takim upijaniem… ;) rany rany :P

    btw. lubię twoj styl pisania. przyjemnie sie czyta ;]
    buziaki, miłego wieczoru lub dnia :)

Skomentuj

