Kolejny.

Zdjęcie „mojego” składu w malowaniu zakładowym umieściłem w samą porą, bo nazajutrz po publikacji był już żółty. Obecnie wozi reklamę lotto. Zwiastun szczęścia? Raczej szczęścia nierealnego, złudnego, na które szansa jest praktycznie żadna.

„Jest super, jest super, więc o co Ci chodzi?” jak śpiewał Muniek. No o co mi chodzi? Przecież jest nieźle. Egzaminy i zaliczenia ze mną, do zrobienia został jeden projekt (może tylko przemilczę jak wielki) i będzie finito. Przynajmniej w temacie sesji no. 6. Dziś jeden projekt oddawałem i zdawałem. Usłyszałem: „gdyby Pan to oddał w terminie byłoby 5.0”,a tak mam 4,0. Termin? Minął 1,5 miesiąca temu. I ze mną to tak zawsze :/ Nie, że nie potrafię. Po prostu jestem zbyt leniwy. Jak się nie znajdę pod ścianą to do roboty się nie wezmę… Samo mi się ciśnie na usta (pod palce? ;)) wyświechtane pytanie: Co zrobić, żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce?

Inne fronty też wyglądają nie najgorzej. Ty co prawda na drugim końcu Europy, ale wizja naszego wspólnego wyjazdu powoli się krystalizuje. Kontakty z r7 też może się choć trochę polepszą, dziś przez telefon nie usłyszałem żadnych wyrzutów. Pewnie w weekend się posypią. Będzie zoil time ]:-> W domu się dziś dowiedziałem, że ostatnio „bardzo niedobry jestem” i w sumie to chyba prawda, ale sami drażnią też mnie jak mało kiedy. Może im minie? (nie wierz w cuda – polegaj na nich!).

Tak jakoś leci. Kula się to życie. Szybko. Zbyt szybko. Jutro już piąty dzień lipca. A wcześniej noc. Pewnie znów „na dobranoc” popłyną „Zaprzepaszczone siły wielkiej armii świętych znaków”…

„Niepożądane myśli
Klęska wiary
Fale strachu
Z nieodwracalnym skutkiem
Burzą trwały, senny azyl
I oto trzeba będzie
Dumnym krokiem
Iść bez twarzy

W kolejny dzień, w kolejny dzień…”

Skomentuj

