Piątek trzynastego.

GG przedstawia krótką piątkową opowieść…
gg1.jpg

komentarze 2 to “Piątek trzynastego.”

  1. Wiesz co? To wcale nie jest śmieszne ;p
    Ja w piątek trzynastego ( TEN OSTATNI TZN. przedwczoraj ;p ) rozwaliłam samochód. Ta. Prawka jeszcze nie mam ;p
    Wjechałam do garażu i … miejsca mi brakło ;p
    A hamulec jakby nie istniał O_o Niech mi nikt nie mówi że piątek 13-nastego nie jest pechowy kiedy ja do tego garażu dzien wczesniej z 30 razy wjechałam bezbłędnie ;p

  2. To ani przez chwilę nie było śmieszne. Ani notka, ani rzeczony piątek. A auta szczerze współczuję.

Skomentuj

