Simpsorg ;)

Simpsons – The Movie już coraz bliżej. Wreszcie jakaś nie cukierkowa kreskówka :P Wystarczy obejrzeć zapowiedzi ;) Ta gęba powyżej to ja we własnej osobie, tylko, że „zsimpsonowany” za pomocą tej strony. Fajna zabawka.
Cóż poza tym?
Praktyki rozpoczęte. Pół miesiąc spędzę u KaZiKa GalOPa z Najwyższego Poziomu ;) A już po pierwszym dniu mi się odechciało. Może się jakoś wkręcę jeszcze?
Inna praca też mnie znalazła. Muszę odświeżać sobie matematykę i robić z niej użytek na potrzeby dydaktyczne. Brr.. Dobrze, że przynajmniej kilka groszy z tego tytułu wpadnie, a dzięki nim wyjazd na Słowację nabiera całkiem realnych kształtów.
Poza tym byłem na Szyndzielni, w Pszczynie (dłuuugo oczekiwana wycieczka rowerowa) i w Ostravie, wreszcie „zaliczyłem” spotkania z I. i K. Rower się troszkę przykurzył. Ale już jutro z K. będziemy próbować temu zaradzić choć trochę ;-)
Tyle dobrego.
P.S. Olaboga, już sierpień? :O

Jedna odpowiedź to “Simpsorg ;)”

  1. O boże :D To JUZ SIERPIEŃ?!
    Ty sie ciesz… ze jeszcze wrzesień masz a nademną zwisa maskaryczne widmo matury ;p

Skomentuj

