Święto czekolady.

W poprzedniej notce zabrakło słowa o tyskim Święcie Czekolady, które mieliśmy okazję zaliczyć. I chociaż czekolady nie było nam dane spróbować (skończyła się zbyt szybko? roztopiła się? :P), to piwo smakowało wyśmienicie, a koncert zespołu Akurat był miły (choć nieco zbyt głośny)…

Czy świat dla mnie przygotował
miejsce u samego dna
czy też może na wysokiej z gór
gdzie słońce jest i wiatr
moja głowa wciąż od nowa
snuje obraz przyszłych dni
moje zmysły czują powab
tego co w przyszłości lśni

ciągle myślę co mam robić
bym już teraz wiedział to
jak me życie przyozdobić
by mu dodać szersze tło
odkąd czas mnie wziął w ramiona
ciągle szukam nowych dróg
do zdobycia mego szczytu
który dzisiaj mam u stóp

mam w sercu takie miejsce
noszę tam wielki plan

[Akurat – Wielki plan]

Motto/Puenta:

Skomentuj

