Student potrafi ;)

Dwa ogłoszenia znalezione na Wydziale Transportu. Chyba zostanę regularnym czytelnikiem tej tablicy ogłoszeń skoro takie perełki można tam znaleźć. Pozdrowienia dla: Tyny, Lynxa i Minika85, reszta tu pewnie nie zagląda…

Komentarzy 15 to “Student potrafi ;)”

  1. Zależy, jaką „resztę” masz na myśli…
    Jeśli wyznacznikiem zaglądania mają być komentarze, to raczej Cię rozczaruję. Nie znoszę lać wody (no, poza jednym miejscem…), a rzadko kiedy miałbym co sensownego do napisania pod twoim.
    C’est la vie. Et – c’est moi.

  2. tutaj (czyt. w tym poście) reszta = zaglądający do ww. gablotki i inni „współtowarzysze niedoli” na Polibudzie.

  3. głowa do góry.

  4. zadarłem i co? Nie widzę nic ciekawego, ot, mój sufit :>

    ;-)

  5. heh, mam się nie wtryniać? ;>

  6. nie, nie rozumiem Twego komentarza po prostu. Wpis przecież nie jest przygnębiająco-smutny :> A przynajmniej taki nie miał być ;)

  7. ja tak ogólnie

  8. mam się spodziewać czegoś złego?

  9. nigdy nic nie wiadomo

  10. to raczej Tobie trzeba by rzec: „głowa do góry”, czyż nie?

  11. nie da się ukryć od dłuższego czasu…

  12. Więc… Głowa do góry!.
    Po każdej nocy nastaje dzień.

    P.S. Twój blox zdechł już dawno :>

  13. …a jutro będzie gorzej ;]

    zdechł, bo nie ma komu go prowadzić

  14. przejdzie Ci.

    EOT.

    (limit komentarzy wyczerpany na jakieś 2 miesiące) :P

  15. To ja wykonam 150% normy :D

Skomentuj

