W kolejce.

Pognało mnie dziś do pewnego sklepu w okolicy na zakupy. Przy kasie spotkałem kolegę z podstawówki. Śmiało mogę powiedzieć, że nie widziałem go co najmniej te 7 lat. Z wyglądu niewiele się zmienił – on tez mnie poznał bez problemu. Po chwili przedstawił mnie swojej żonie. A kilka sekund później chwalił się zdjęciami swojego dziecka. Jeździ jako międzynarodowy kierowca ciężarówki.

Tak dużo w tak krótkim czasie się zmieniło…

„Inni biorą albo dają
inni leżą potem wstają
idą wszyscy w jedną stronę
albo w różne pokręcone

(…)

A Ty co?

[Elektryczne Gitary – „A Ty co?”]

Skomentuj

