Punkt po punkcie.

  • Telefon zadzwonił zaraz po zajęciu miejsca w przedziale. Jedno z moich zdjęć znajdzie się na kalendarzu Tramwajów Śląskich. Co oni w tej fotce widzą? Mnie sie nie podoba. Jak dostanę egzemplarz autorski to obiecuję się pochwalić. Tak, wiem, chwalipięta jestem.
  • Każdy z następnych 4 dni na uczelni okraszony będzie kolosem. Na dokładkę piątego dnia trzeba oddać spory projekt, którego nawet nie zacząłem. Ciężko to będzie strawić.
  • Jest w takim wieku, że chyba kończy kształtować się jego charakter i sposób bycia. Jezu jak on mi JK przypomina. Chciałoby się rzec: niestety. Choć jemu chyba z tym będzie dobrze.
  • Świat jest malutki. Ścieżki życia są bardzo splątane. Kto by pomyślał, że będę współpracować z osobą, której jeszcze 4 lata temu robiło się wbrew. Prosta sytuacja plącze się niczym w dobrym typowym wenezuelskim serialowym tasiemcu.
  • Słucham na przemian Wir sind Helden na poprawę nastroju i Illusionu, gdy się we mnie gotuje. Życie na ciągłej sinusoidzie jest ciężkie.
  • Pogoda nie zauważyła, że już grudzień i dalej jest ponuro-listopadowa. Czy przejmowanie się pogodą to objaw starzenia się, próżniactwa czy może jeszcze czegoś gorszego?
  • Spotkanie po długim czasie. Spontaniczne. Wcześniej było kilka prób, ale to tym razem sie udało, i chyba dobrze. Było chyba całkiem ok, choć głębsze wnioski zostawię dla siebie.
  • Czas mija szybciej, gdy jest miło, a wszystko co dobre szybko się kończy. Ameryki chyba nie odkryłem, prawda?
  • Obiecałem sobie słuchać uważnie, a jednak co rusz przyłapuje się, że oczy błądzą gdzieś obok, a myśli ulatują daleko. Muszę nad sobą popracować.
  • Dodanie u siebie linka w to miejsce jest miłe i motywuje. Ja też chętnie dopiszę kolejny adres do bocznego menu.
  • Pomysłów na przyszłość coraz mniej, a każda kolejna myśl sprawia, że tęsknię za tą poprzednią.
  • Gdzieś ktoś napisał, że z każdym rokiem ma coraz mniej ochoty na celebrowanie świąt. Chwila refleksji. Tak, faktycznie coś w tym jest.
Komentarzy 8 to “Punkt po punkcie.”

  1. pasazernagape Says:

    Punkt po punkcie:
    – Może Tobie nie, im widać owszem. Może idealnie pasuje do ich projektu?
    – Takie dni zaczną mi się pod koniec stycznia. Na razie wstęp do: jutro.
    – Podstawa charakteru kształtuje się do około 5 roku życia /nie mogę sobie przypomnieć, na jakich zajęciach mi o tym mówili…/
    – Świat może i jest malutki, w pewnych kwestiach… ale do odkrycia ma tak wiele..! A ścieżki życia… założę się, że ścieżki mojego umysłu są poplątane dużo bardziej ;)
    – illUSion dobra rzecz :)
    – Pogoda… U mnie w tej chwili jest taka bardziej marcowa. I słońca tyle, tyle uśmiechu… I przynajmniej mi buty nie przeciekają :)
    – U mnie spotkania po długim czasie wyjątkowo nie mogą dojść do
    skutku…
    – „Każdy dzień ciągnie się przez całe wieki, co jest dziwne, ponieważ dni – w liczbie mnogiej – mijają w pędzie”. Każdy ma w sobie coś z Kolumbowej pasji odkrywcy. Ja na przykład co dzień odkrywam nowy powód do życia i jeszcze więcej do uśmiechu :)
    – „Nie słuchać. Żeby usłyszeć, nie słuchać. Żeby zobaczyć, nie patrzeć. Żeby wiedzieć, nie myśleć. Żeby powiedzieć, nie słuchać…”

    O, i tu zakończę, bo i tak dużo wyszło…

  2. Ad. trzeci myślnik – a dalsze (późniejsze) przemiany jakże nazwać?
    Ad. siódmy – akurat jutro idę po „Kosiarza” do biblioteki :D

  3. ostatni myślnik – to ostatnio popularne:]

  4. pasazernagape Says:

    Ad.3.
    Później wszystko to się rozwija – te całe wartości, myślenie abstrakcyjne, autonomie, idee itp. itd.
    Ad.7.
    Bravo :) Ja się wybieram do Empiku ;D

    ‚Ptasiek’ jest ostatnio popularny?

  5. Nie wiem, „fazę” na Whartona miałem jakieś 4 lata temu – przeczytałem wszystko co było w zasięgu ;)

  6. pasazernagape Says:

    Ja miałam taką w I i II klasie gimnazjum, więc chyba wiem o co Ci chodzi ;)

Skomentuj

