Szczytowanie.


Skoro ostatnio w modzie przeżywanie działalności na TWB na blogu (hint: jacekm), to i ja sie pochwale ;) To zdjęcie się tak spodobało, że wylądowało na szczycie. Miło mi bardzo.

Ale najtrafniejszy komentarz do ww. dostałem od A.:
„do czegoś przydały się praktyki w kzk”
(zdjęcie wykonane w sierpniu z ówczesnej siedziby KZK GOP).

Komentarzy 9 to “Szczytowanie.”

  1. Nie powiem, rzeczywiście robi wrażenie :) Chociaż przy takim zoomie można odnieść wrażenie, że Katowice mają jakieś 10km^2 :) btw – czym fotografowałeś?

  2. należyCisię:)

  3. @lesiu: jak zwykle Fuji S5600 ;)

  4. nie wiedziałem, że aż tyle można takim zumem zdziałać ;) w końcu z WS31 do linii kolejowej jest kawałek :)

  5. ledwie 2km :P
    Ogniskowa ~300mm i idealne warunki pogodowe starczyły.

  6. jestem z Ciebie dumna.

    re: chcialam na filozofie, ale w ogole nie pasowalo mi z planem

  7. zdjęcie istotnie zacne :) to się nazywa być w dobrym miejscu o dobrej godzinie ;)

    btw: KZK dalej ma siedzibę tam gdzie miało ;) jeszcze nie było przeprowadzki. (przynajmniej oficjalnie)

  8. No fakt faktem, zdjęcie bardzo fajne spłodziłeś, więc wcale się nie dziwię, że jest numerem 1 na TWB :).

  9. @tyna: teraz Twój ruch, weź no deviantarta wskrześ!
    @Crom: ja tam w tym miejscu (czyt. oknie) przez miesiąc tkwiłem :P
    @KR: podziękował.

Skomentuj

