Fuji S5600 do sprzedania.

Pilnie sprzedam swój dotychczasowy aparat cyfrowy. Jest nim Fuji FinePix S5600. Pełen opis aparatu można znaleźć na stronie producenta. Mój sprzęt został kupiony na przełomie sierpnia/września 2006. Od tego czasu wykonał ok. 1800 zdjęć. Nigdy nie było z nim żadnych problemów, wszystko działa w 100%. Stan zewnętrzny bardzo dobry (widać na zdjęciach). Bardzo dużo zdjęć wykonanych tym egzemplarzem można znaleźć tutaj (wszystkie zdjęcia wykonane później niż w sierpniu 2006).

Do aparatu dodaję wszystkie kabelki, które załącza producent, kartę xD Fuji o pojemności 512MB, filtr UV firmy Selco oraz pokrowiec firmy HAMA którego używałem z tym aparatem.

Cena za cały zestaw: 550zł – do małej negocjacji ;)

Kontakt: GG: 1302257 / mail: sadorg(at)o2.pl

Preferuję odbiór osobisty w Katowicach, lub okolicy.

s5600_1.jpg s5600_2.jpg s5600_3.jpg s5600_4.jpg s5600_5.jpg

SPRZEDANE!

komentarzy 5 to “Fuji S5600 do sprzedania.”

  1. Eeeeej, taki fajny aparat sprzedajesz! Wstyd! ;) Co planujesz kupić zamiast niego, jeśli można spytać. I szkoda, że mam już swoją własną S5600, bo może bym się skusił…

    Powodzenia w szukaniu chętnych do zakupu, szczególnie, że oddajesz go za grosze (no, chyba, ze coś w nim jest nie tak – i stąd ta cena).

  2. Dojrzałem do zakupu lustra po prostu. Aparat w 100% sprawny. Skąd cena? Zajrzałem na Allegro i mniej więcej za tyle są sprzedawane.

  3. No cóż, ja za swój, nowy wprawdzie i koło lutego 2006, dałem 1000 zł – komplet aparat + karta xD 1 GB (i chyba jeszcze ładowarka z 4 akumulatorkami, ale to w sumie był dodatek parudziesięciu złotych). Stąd uważam, że cena tego pstrykadła jest naprawdę atrakcyjna. I robi naprawdę miłe zdjęcia, czego nie można powiedzieć o wszystkich aparatach z półki do 1000 zł.

    Lustro – fiu fiu. O ile będzie lżejszy Twój portfel po tym, jeśli można spytać?

  4. pytałam i nikt go nie chce, bo nie ma stablilizatora

  5. @tyna. Dzięki, sprzęt już sprzedany

    @Mori. Dorwałem Pentaxa K100D Super z kitem za 1677 zł.

Skomentuj

