Vratné lahve i kasetka.

vl-poster-s.jpg
Właśnie obejrzałem „Butelki zwrotne„. Kolejna propozycja kina czeskiego, która przywędrowała do Polski. Film spokojny, pełny spostrzeżeń o życiu. O rzeczach malutkich, ale ważnych. Pewnie każdy znajdzie w nim jakiś niuans, który zapamięta szczególnie. Moim zdaniem nieco przeszkadzające sceny w przedziale. Ale i tak film na ocenę bardzo dobrą. Spokojny, nastrojowy, z ładnymi kadrami i kolorami. Za to można polubić czeskie kino. Zdecydowanie. Polecam z całego serca, choc ostrzegam, że tempa akcji znanego z amerykańskich filmów akcji, ani poziomu humoru z serii „American Pie” tam nie znajdziemy. IMHO bardzo dobrze.
Fuji znalazło nowego właściciela. Oby służyło dobrze, tak jak mnie. Zostało kilkanaście GB zdjęć. Spełniłem jedno ze swoich marzeń. Takich materialnych. Mam lustrzankę cyfrową. Wybór padł na Pentaxa K100D Super. Na razie się poznajemy. Mam nadzieje, że się polubimy. Jak pojawią sie owoce tej współpracy to na pewno się pochwalę.
komentarze 2 to “Vratné lahve i kasetka.”

  1. na film ze pewnością będę musiał się wybrać, aparatu zaś gratuluje ;)

Skomentuj

