Prawda.

Na świecie istnieją ponoć dwa rodzaje ludzi. Jedni, kiedy dostają szklankę dokładnie w połowie napełnioną, mówią: „Ta szklanka jest w połowie pełna”. Ci drudzy mówią: „Szklanka jest w połowie pusta”.
Jednakże świat należy do tych, którzy patrzą na szklankę i mówią: „Co jest z ta szklanką? Przepraszam bardzo… No przepraszam… To ma być moja szklanka? Nie wydaje mi się. Moja szklanka była pełna. I większa od tej!”.

[Terry Pratchett – Prawda]

Komentarze 3 to “Prawda.”

  1. mickul Says:

    Czytając Terry Pratchett’a można dowiedzieć się całej prawdy o ludziach ;)
    Chociaż najlepszym jego cytatem jest moim zdaniem „Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.”

    No i zapraszam do siebie – po zapoznaniu się z opcjami tutaj również postanowiłem się rozwinąć ;)

  2. oz, dawno nie czytalam pratchetta. niech to :/

  3. pasazernagape Says:

    A mnie się podoba ten o wielu pomysłach na stworzenie świata;) i móstwo innych, łoż! Zgadzam się w całości i jestem za tym cytatem ze szklanką. O kurde, kto mi zaiwanił szklankę?!

Skomentuj

