030408

smar.jpg

Wypatrzone na pewnym murze (filarze w zasadzie) niedaleko SCC. Ciekawe co autor miał na myśli… Choć smarowania po ścianach nie popieram i uważam to za wandalizm, to jednak… Jednak, żem ciekaw jaki jest przekaz tego koślawego EZT w tym miejscu…

Ustaliłem temat pracy przejściowej – z wierzchu ciekawy, ale obawiam sie, ze w niezłe bagno wdepnąłem. Zobaczymy…

A w weekend znów do pracy. Tam i z powrotem, od pętli do pętli, licząc wsiadających i wysiadających. Jak zobaczysz kiedyś kogoś liczącego pasażerów w autobusie/tramwaju to uśmiechnij sie do niego :)

komentarzy 6 to “030408”

  1. mam zrobic cwiczenie z liczeniem pasazerow. sranie w banie moim zdaniem. polecisz mi jakies ciekawe studia? albo jakis sposob, zeby zniknac? bo nie chce mi sie w ogole egzystowac

  2. poważnie chcesz zmienić kierunek? :|
    Na liczenie zapraszam jutro do 292 lub pojutrze do 970 :P

  3. zmienilabym, ale nie mam pojecia na co. nic mnie na tyle nie interesuje, zeby to zaraz studiowac. porazka. milego liczenia ;)

  4. no to niefajnie… /dziś będę na 11 :P

  5. Hej. Z tego co pamiętam, mówimy o tym samym kierunku ;-) – ja też noszę się z zamiarem zmiany, ale – dla odmiany – mam tyle pomysłów na co, że… pewnie nie zmienię. A i liczyć ludzi też mam, ale łagodniej, bo tylko jedno kółko na trasie o określonych parametrach (ilość przystanków i takie-tam ;-) ). Pozdrawiam z Katowic – gaspar/rkplodz/oryginal.ghassan.pl .

  6. Profesjonalne graffiti ;) Ale pomysł ciekawy i oryginalny…

Skomentuj

