Skrzynka.

„Nie mam kiedy odpisywać na korespondencję. Pisze do mnie Rossmann, Pizza Hut, może odmiana losu wreszcie jakaś? Bo przecież tu to rozpacz. Mogę se wybrać najtańsze złoto i brylanty w Warszawie. To będzie Twój złoty rok. Czy jest ktoś niżej ode mnie na tym bożym świecie?”

[źródło: Dzień Świra]

Jak co rano zaglądam do skrzynki. I znów to samo. „Powiadomienie o odpowiedzi” z forum, „Nowe oferty pracy” z pewnego portalu i „Katowice – aktualności” z gazety. I nic ponad to. Zdarza się też jakiś inny spam, albo śmieci od znajomych. A czasem mam nadzieję na coś więcej…

komentarzy 6 to “Skrzynka.”

  1. przynajmniej nie dostajesz allegro. dostawanie maili od nich przed pójściem spać jest pierwszym symptomem bezsenności ;)

  2. errata: … od allegro. ;)

  3. ja filtruje sobie poczte i jako otrzymane mam tylko wiadomosci od prawdziwych ludzi i.. allegro :P ale ale hmmm

  4. moze to glupie, ale ja mysle, ze im sie jest starszym tym zycie jakby zaczynalo biec szybciej – ciagle malo czasu… a ten dodatkowy czas znajdujemy zaniedbujac znajomych.. niestety..

  5. coś w tym może być …

  6. Jeśli tak jest rzeczywiście – nie chcę tylko jednej rzeczy w życiu – nie starzeć się….

Skomentuj

