Z rozmyślań przy śniadaniu.

  • Kurcze, bardzo nieswojo czuję się przy ludziach sporo młodszych ode mnie, a zachowujących się bardziej ode mnie dorośle.
  • Juwenalia dwa kroki ode mnie, Igry też w zasięgu, a ja w domu siedzę. Taki lajf. Może gdyby oferta byłaby ciekawsza? No cóż, sam Muniek to za mało…
  • Porządek na biurku faktycznie zmienia wygląd całego pokoju. Tylko teraz znów nie będę mógł niczego znaleźć.
  • Rozmowa na piętrze, choć krótka to jednak bardzo miła. Mam o czym myśleć. A w ogóle to ciekawe w jakich miejscach czeka na Ciebie dobre piwo :P
  • Na mapie wycieczek rowerowych pojawił się nowy punkt -> południowe Mysłowice. 10km na Starą Wesołą to dużo bliżej niż myślałem.
  • Czy pojawienie sie syndromu „Nie zdążę!” oznacza zbliżającą się sesję?

[zbierane przez cały tydzień]

komentarze 3 to “Z rozmyślań przy śniadaniu.”

  1. tyna Says:

    ja mysle, ze nie zdarze. i oczywiscie jeszcze nie zaczelam nic z tym robic.. bo im blizej sesja tym ja mniej robie. w kazdym razie dobrze, ze jest wrzesien

  2. pasazernagape Says:

    Tak właśnie to oznacza. Syndrom „nie zdążę” skutecznie przeganiam „przecież to tylko studia” ;)

  3. Ja mam tak samo przed sesja zawsze :) Nie martw sie i pomału do przodu :D

Skomentuj

